Etusivu ›› Ajankohtaista ›› Tiedote seuroille, yhdistyksille ja kuntalaisille Ruskotalon uuden varaus- ja kulunvalvontajärjestelmän käytöstä
08/10/2018 - 09:19
ruskotalo.jpg
Ruskon kunta siirtyy 15.10. Ruskotalon osalta sähköiseen varaus- ja kulunvalvontajärjestelmään.

Järjestelmään siirtyminen muuttaa Ruskotalon ylä- ja alasalin tilavarauksien tekemisen sekä ulko-ovien ja kuntosalin oven aukiolon. Ne kulunvalvonta-avaimet, jotka koskevat vain Ruskotalon ulko-ovia tai kuntosalin ovea lakkaavat toimimasta 15.10. alkaen. Vain Ruskotaloa koskevat kulunvalvonta-avaimet tulee palauttaa 15.10. jälkeen kunnan IT-tukihenkilö Jukka Eenilälle, p. 0444 333 557, s-posti: jukka.eenila@rusko.fi

Ruskotalon nettisivuilla www.ruskotalo.fi löytyy ohjeistus ja linkit varaus- ja kulunvalvontajärjestelmän käyttöön. Nettisivujen vanhat kalenterit korvautuvat uudella. Seuroille ja yhdistyksille on lähetetty tarkemmat ohjeet heidän käyttöä koskien.

Vielä 15.10. voimassa olevien kuntosalikorttien osalta tulee ottaa yhteys Ruskon pääkirjastoon, josta saa kortin tilalle kulkukoodiin kuntosalille pääsemistä varten.

Lisätietoja antaa kirjasto- ja kulttuuritoimenjohtaja Jan-Erik Ylitalo, p. 044 4333 662, s-posti: jan-erik.ylitalo@rusko.fi

Suosittele