Haemme vakinaiseen työsuhteeseen osaavaa asianhallinta- ja arkistosihteeriä Ruskon kunnan keskushallintoon.
Tehtäviin kuuluu asianhallintaan liittyvät monipuoliset asian- ja kokoushallinnan tehtävät kuten päätöksentekomenettelyyn liittyvien asiakirjojen valmistelu, päätösten tiedoksianto, esityslistojen ja pöytäkirjojen kokoaminen ja julkaisu, sopimusten hallinta sekä asiakas- ja tietopalvelu.
Toinen keskeinen tehtäväalue on arkistoon liittyvät tehtävät. Näitä ovat tiedonohjaussuunnitelmien/ arkistonmuodostussuunnitelmien teko ja päivittäminen sekä muut arkistointiin liittyvät tehtävät: seulonta, järjestäminen, arkistointi, hävittäminen ja tietopalvelu.
Tämän lisäksi tehtävään kuuluu kunnan tonttien vuokraus- ja myyntiasiakirjojen valmistelu ja toimeenpano sekä toisen keskushallinnossa työskentelevän toimistosihteerin tuuraus.
CaseM-asianhallintaohjelman tuntemus katsotaan eduksi. Toimit myös CaseM-ohjelman pääkäyttäjänä.
Tarjoamme sinulle:
- mielenkiintoisen työtehtävän ja työympäristön
- mahdollisuuden osallistua kehittämistyöhön
- erityisen mukavat työkaverit ja kannustavan työilmapiirin
- hyvät mahdollisuudet osaamisen kehittämiseen
- mahdollisuuden etätöihin
Tehtävään valittavalta edellytetään vähintään toisen asteen tutkintoa, asianhallinta tai arkistoalan tutkintoa tai muu tehtävään soveltuvaa koulutusta sekä mielellään kunta-alaan liittyvää kokemusta.
Haastattelut aloitetaan rekrytoinnin aikana ja toimi täytetään sopimuksen mukaan mahdollisimman pian.
Haku seuraavasta linkistä -> Kuntarekry
Hakuavain 465729